Kiwanis Oostende Noordzee schenkt € 34.838 op Sociale Avond

Op 15 juni ’23 organiseerde Kiwanis Oostende Noordzee vzw opnieuw zijn Sociale Avond. Alle sociale doelen die tijdens het lopende werkjaar al werden gesteund, waren uitgenodigd. Nieuw dit jaar was dat ook een aantal nog niet gesteunde organisaties aanwezig konden zijn.

Deze bijeenkomst bood de mogelijkheid aan alle verantwoordelijken van de sociale projecten en de leden van Kiwanis Oostende Noordzee vzw om elkaar op een informele manier beter te leren kennen. Zo zullen de Kiwaniërs ook beter begrijpen wat op vandaag de noden in het werkveld zijn.

Bedoeling is dat Kiwanis en de Sociale Organisaties samen, in de toekomst nog meer impact genereren voor de kinderen in onze samenleving: de slogan van Kiwanis is immers ‘Serving the Children of the World’.

Als gastspreker gaf prof. Danny Wildemeersch (KUL) nog een uiteenzetting over ‘Het belang en de betekenis van vrijwilligerswerk voor het welzijn van de samenleving’.

Aansluitend werd een cheque van liefst € 34.838 overhandigd voor alle reeds gesteunde projecten. Dit gebeurde om 20 uur in Salon Provoost te Oudenburg. Een geslaagde avond en vooral een mooie afsluiter voor het zomerreces !